19 Ιουλ 2014

ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΙΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΝΕΚΡΟΥΣ ΚΑΙ ΖΩΝΤΑΝΟΥΣ

Εξαιρετικό κείμενο από τον συνάδελφο Κωνσταντίνο Παπαγιαννούλη (konstantinos.papagiannoulis), δημοσιευμένο στο προσωπικό του προφίλ στο Facebook:
<<Βρισκόμαστε στο 1982
Ο τότε φίλος μου Ανδρέας μου εξηγεί το πλάνο ζωής του.
Σχεδιάζει με την απόκτηση πτυχίου, να καταθέσει αίτηση πρόσληψης στο Δημόσιο - τότε δεν υπήρχε το ΑΣΕΠ - ωραία και τακτοποιημένα, να πάει φαντάρος ωραία και τακτοποιημένα και μετά να διοριστεί ωραία και τακτοποιημένα στο Δημόσιο.
Μου εξήγησε ακόμη, ότι για πέντε χρόνια θα πήγαινε σε απομακρυσμένο σχολείο ωραία και τακτοποιημένα, κατόπιν θα ερχόταν στην πόλη του, όπου ωραία και τακτοποιημένα θα παντρευόταν.
Εκείνη τη στιγμή κατάλαβα από τον τόνο του, ότι σε ηλικία 23 ετών, ήταν ήδη νεκρός !
Όχι για τη στόχευση αυτή καθεαυτή, αλλά για τη στέγνια άλλων επιθυμιών που τη συνόδευε.
Βρισκόμαστε στο 1985
Ο τότε φίλος μου Νίκος, αποφασίζει να γραφτεί στην τοπική κλαδική του ΠΑΣΟΚ.
Μου εξηγεί, πως έτσι - ωραία και τακτοποιημένα - θα διοριστεί μέσα σε 2 το πολύ χρόνια σε κάποιο υπουργείο.
Μου λέει και για το μέλλον ακόμη, πως αν συνδικαλίζεται με το ΠΑΣΟΚ θα μπορέσει ωραία και τακτοποιημένα να κατακτά προαγωγές.
Εκείνη τη στιγμή συνειδητοποίησα, ότι σε ηλικία 25 ετών, ήταν ήδη νεκρός !
Βρισκόμαστε στο 1996
Κάποια Κυριακή στο μοναστηράκι γνωρίζω ένα ηλικιωμένο Βρεττανό τουρίστα - τον David, ο οποίος ήταν αρθρογράφος σε μεγάλη εφημερίδα.
Ήταν ενθουσιασμένος με τον Ελληνικό ήλιο και τις αρχαιότητες, και μου εξηγούσε με τον πιο συγκινητικό τρόπο για τη συναισθηματική αντανάκλαση του φωτός πάνω στα αρχαία μάρμαρα.
Μου είπε, ότι όταν πρωτοανέβηκε στον ιερό βράχο δάκρυσε που μοιραζόταν τον ίδιο χώρο με τους μεγάλους φιλοσόφους.
Είπε ακόμη, ότι θέλει όχι απλά να γράψει επιφυλλίδα για την εμπειρία του στην Ελλάδα, αλλά ένα βιβλίο συναισθηματικής περιήγησης!
Εκείνη τη στιγμή κατάλαβα, ότι ο David ήταν νέος και ολοζώντανος στο 70ο έτος της ηλικίας του !
Βρισκόμαστε στο 2013
Κατά τη διάρκεια σεμιναρίου, γνωρίζω τον Γιώργο, υπερήλικα γύρω στα 80, ο οποίος μου μιλάει ενθουσιασμένος, για τον φιλολογικό ιστότοπο που έχει δημιουργήσει και έχει όπως λέει την πρώτη επισκεψιμότητα στο είδος πανελληνίως !
Μου λέει ακόμη, πως χωρίς να έχει σπουδάσει φιλόλογος, έκανε το πρώτο λεξικό αρχαίας Ελληνικής γλώσσας με τη βοήθεια mainframe υπολογιστών το 1977!
Μου είπε ακόμη για τα σχέδια που έχει για το μέλλον, ενθουσιασμένος με τις ολοένα νέες δυνατότητες την τεχνολογίας !
Εκείνη τη φορά κατάλαβα, ότι ο Γιώργος ήταν νέος και ολοζώντανος στο 80ο έτος της ηλικίας του!>>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου