6 Μαΐ 2016

Η ΕΚΛΟΓΗ ΜΟΥ

Συμμετείχα, ως υποψήφιος, στις εκλογές του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Φροντιστών Αττικής (Σ.Ε.Φ.Α.) για πρώτη φορά.

Οι συνάδελφοί μου με τίμησαν και με εξέλεξαν στο 9μελές Διοικητικό Συμβούλιο, καθώς και στο σώμα των αντιπροσώπων της Αττικής στην Ο.Ε.Φ.Ε.

Αυτή την ώρα το μόνο που θέλω να πω, είναι ένα ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου!
Ποτέ δεν μου άρεσαν τα μεγάλα λόγια.  Η αγάπη μου για τη δουλειά μας με έκανε να θελήσω η συμμετοχή μου να είναι πιο θεσμική και ενεργή.
 
Η αγάπη και ο σεβασμός για τους συναδέλφους που αντιμετωπίζουν τα ίδια με εμένα, μικρά ή μεγάλα, προβλήματα και η διάθεση να αγωνιστώ ώστε αυτά να λιγοστέψουν.

Συγχαρητήρια σε όσους έλαβαν μέρος στην διαδικασία. Και κυρίως σε όλους τους υποψήφιους, είτε εκλέχτηκαν, είτε όχι!

Είμαστε όλοι μαζί. Και στα εύκολα, αλλά κυρίως στα δύσκολα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου