7 Ιαν 2015

Η ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΠΑΤΕΡΑΣ

Μια ακόμη ημερομηνία - ορόσημο για εμένα!
Πριν πέντε χρόνια, σαν σήμερα γεννήθηκε η δεύτερη κόρη μου...Ανήμερα του Άη Γιαννιού!
Αυτή τη φορά, τα συναισθήματα δεν ήταν πρωτόγνωρα...



Δεν διέφεραν όμως σε ένταση!
Το ίδιο αίσθημα απερίγραπτης ευτυχίας!
Ακριβώς όπως και στη γέννηση της μεγάλης μου...
Α, η μεγάλη μου κόρη! Σ' αυτήν οφείλεται η επιθυμία μου για κορίτσι ξανά!
Η μεγάλη μου κόρη έφερνε σ ' αυτήν την υπέροχη μέρα ένα...τσίμπημα αγωνίας.
Πως θα δεχόταν τον ερχομό της μικρής της αδελφής; Είχαμε ακούσει και διαβάσει τόσα πολλά...Προσπαθήσαμε τους τελευταίους μήνες με τη γυναίκα μου να την προετοιμάσουμε...
Μα είναι κι' αυτή μωρό! Μόλις τρεισίμιση!
Τέλος πάντων, όλα καλά!
Πρωί κατά τις 10:00, αντίκρισα για πρώτη φορά την μικρή μου!
Ένα πλασματάκι τόσο δα, που ήρθε να συμπληρώσει την ευτυχία μας!
Η μικρή μου η κορούλα, άλλο ένα δώρο της ζωής προς εμένα! Η γυναίκα μου, οι δυο μου κόρες...Ποτέ μου δεν είχα ονειρευτεί περισσότερα!
Ποτέ μου δεν είχα αισθανθεί τέτοια πληρότητα ως άνθρωπος...
Είναι αυτές οι στιγμές, οι στιγμές που έρχονται στον κόσμο τα βλαστάρια σου που συνειδητοποιείς τον λόγο της ύπαρξής σου!
Πάλι η ίδια διαπίστωση...Είσαι πατέρας!
Όλα τ' άλλα υπολείπονται!
Η οικογένειά σου είναι η απόλυτη και η μοναδική προτεραιότητα...Τα άλλα; Απλά...έπονται!
Χρόνια πολλά μωρό μου!!!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου